dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

¥FOXES¥ Clan

"Dagens berättelse om Esportklan
har en stark gemenskap "

¥FOXES¥ Clan har en stark och gemensam klanidentitet.
Att använda riddare, sköldar och unika hashtags för att representera spel samhällen inom spelet ger er en känsla av sammanhållning
och unikhet. det är ära vi lyckas påverkar andra servar får kultur att
följer oss när på den server man märker folk börja bra spel
jag är på server jag är stolt som en ¥FOXES¥ i spelupplevelse  Battlefield 1942 våran påverkan har varti lång tid sen 2008
när vet om det är moderator från ¥FOXES¥ som spelar det är
lika bra följa oss om ni som spelare göra inte TEAM KILLING
på andra server om nån dag du ska bli våran clan om
hälsar på foxes server för ¥FOXES¥ nån dag
är Warriors of the World United en för alla för en bli riddare.
Att vara en ¥FOXES¥ klansoldatKraftdeltat i strid! den sista blodstriden att vinna! lämna aldrig dina lag som spelaravsluta striden till din ära och andra i laget i röd kod .undervalate lägg aldrig ner vapen du tror att du har vunnit för då kommer kraftdelta-striden att vara ineffektiv därför kämpa till sista blodskåren vi vinner en lite som The Last Stand då kommer vi att skrika högt i chatten säger ownis lola ;)!  som dj ¥FOXES¥ brukar göra..
#esportklan #Battlefield1942 #riddare #strid #game #¥FOXES¥
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: