dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

¥FOXES¥ Clan Battlefield 1942 game fredag Event! 20:00 GMT +1

 
¥FOXES¥ Clan Battlefield 1942 game fredag Event! 20:00 GMT +1
  nov 24

We're back in business
and ready to rock! You can join us on discord using
the following link: bit.ly/foxesclan or visit our forum:
forum: http://www.foxes42.com/


Game: Battlefield 1942 Browse:

Battlefield 1942 Servers
108.61.253.27 Port: 14567

Classic BF1942 Maps for 15
The Battle of Midway
Wake Island
Omaha Beach
Battle Of Britain
El Alamein
Berlin
Guadalcanal
Stalingrad
Kursk
Kharkov
Battle Of The Bulge
Market Garden
Liberation Of Caen
Battleaxe
Gazala

#Battlefield1942 #game #clan #foxes #Event


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: