dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

Dagens Berättelsen om ormen i musikbranschen !

Dagens Berättelsen om ormen i musikbranschen !
 
 
I en avlägsen trädgård, på .facebook och internet omringad av frodig grönska och förtrollande blommor, levde en som kallades dj-datavirus627 var känd för sin styrka och sitt kloka sinne. Han vandrade ofta i trädgården, en plats som var full av fruktträd som
bar de mest lockande frukterna. han var en ¥FOXES¥ Clan

musiker Battlefield 1942 spelare och en Piratpartist
 
 
 
En dag, när dj-datavirus627 promenerade längs de slingrande stigarna, på internet kom en listig orm fram ur buskarna. Ormen han var en som var en Freelancer Fiverr och musikdistribution på internet viskade frestande med att köpa följare och fejka playlist på Spotify ord till dj-datavirus627 om att smaka på frukterna i trädgården, frukter som var lockande men farliga. dj-datavirus627, med sin klokskap och beslutsamhet, svarade ormen med ett fast "Nej.
 
vi äger internet  det gör du inte ,vi är flera en dig vi glömmer
vi inte eftersom vi är pirater ,vi äger internet det gör inte du   
" Han insåg att han inte skulle låta sig luras av fristelserna.

som dj-datavirus627 säger ingen äger något bara
äger internet för att spridas fritt som
kultur på internet därför tro han inte på ormen som
var med i musikdistributionen för det var fejk
och musikbranschen är ormen. för dj-datavirus627
tycker att kultur ska vara fritt och tillgängligt till alla
🙂 🤣 😉 🏴‍☠️🎵
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: