dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

Jag rekommenderar att du äter kött baljväxtkost kan du få benskörhet

"Jag rekommenderar att du äter kött och går till gymmet tre gånger i veckan. Sluta dricka alkohol och röka! Sluta använda ursäkter och ta dig till gymmet. Du kommer att må bättre. Det är mina rekommendationer. Dessutom kan du unna dig hamburgare när du tränar, för du kommer att behöva det.
sen om dessa träd kramare rekommendera baljväxt kost det är trams  misstänker om du är   pentryckre på svt har potentiella risker för någon som tillbringar mest tid på kontoret, så deras råd bör tas med en nypa salt, för de har aldrig varit på ett gym. Så man kan löpa risk att drabbas av benskörhet om man äter enbart baljväxtkost."
Taggar: gymmet;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: