dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

feminister ! menar att kvinnors våld mot män i nära relationer är ointressant därför vill det förminska kritiken.

feminister ! menar att kvinnors våld mot män i nära relationer är ointressant därför vill det förminska kritiken.!
 
Att jag kritisera kvinnor beteende grupp är inte att "hata kvinnor det är
det  lika svar tillbaka för ni tycker synd om er själva och lägger skulden på alla män skulle våldta men det gäller inte alla män .
,jag tro människor är goda ´,.
 
men om den som kritisera män förväntar dig jag kommer svara
för att män utsatts  psykiskvåld och misshandel i relationer också råkar ut för det .tillbaka samma svar ,att vissa feminister har inte korrekt beteende.det menar att kvinnors våld mot män i nära relationer är ointressant därför vill det förminska kritiken.
 
,att  använder  Metoo som slagträ alltså Metoo liksom som
franska revolutionen om ska bli döm det staten  gäller  lagar som
för fortfarande finns  i sverige om begår grovt förtal.
 
att jag kritisera feminister som har beteende grupp det har inte alltid rätt ,men jag hatar inte feminist det ska vara jämlikt att kunna kritisera utan hata nåt. ,
har inte nåt göra med höger eller vänster inte sakpolitik nån det handlar om yttrandefrihet. att båda får säga sitt utan anklaga att nån hatar nåt punkt slut ,ingen  har rätt hota ,hata. ,den  som sysslar med personangrepp är inte  riktigt  talare . ,blir inte lösning på problemet.

,jag är vuxen man som vill säga mitt utan anklaga mig att jag hatar nåt jag bara kritisera och ifrågasätter i två tankar i huvudet samtidigt. ,så länge jag lever jag kommer ta upp obekväma frågor som vissa inte våga ta i ett. och jag vill provocera och debattera för att  jag inte lider av Politisk korrekthet ångest, för att människor sska tänka fritt . ,visst jag kommer inte alltid ha rätt i opinion vill bara människor ska egen källkritik och kunna tänka själva det är demokrati .
,för jag är  aktivist på internet och  pirat.och lärde mig att stå
upp frihet att kunna uttrycka mig  och värna om yttrandefrihet åsiktsfrihet  För det fria ordet   
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: