dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

stim är en dinosaurien förstår inte på internet ! 🤣😂

 
som är inte relevant idag !jag anser att stim har inte någon roll längre idag i ett modernt samhälle på internet om du är musiker om du använder dig av distrokid så är stim tandlös och förlegat att sätt på tjäna pengar på stim är dinosaurien som tro att cd-skivor skulle vara relevant idag att köpa idag 2021 svar nej och ordet amatör är död för i det digitala samhället är inte stim nån maktposition eller skivbolagen
#stimärdöd #distrokid #skivbolagen
 
 
 
Taggar: #skivbolagen;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: