dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

vissa feminister menar att kvinnors våld mot män i nära relationer är ointressant därför vill det förminska kritiken och anklaga för någon skulle vara högerdravel. det är inte så konstig att nån blir antifeministisk på grund av det

Det här jämlikhet gått åt fel håll i samhället ! det är inte bara kvinnor som blir utsatt för misshandel .det händer män också råkar ut för det men talas det Väldigt tyst om psykisk våld mot män i relationer

,men vi män ska inte vara tysta dags börja prata för att vissa feminister menar att kvinnors våld mot män i nära relationer är ointressant därför vill det förminska kritiken och anklaga för någon skulle vara högerdravel. det är inte så konstig att nån blir antifeministisk på grund av det
,om vi ska ha samma rättigheter i jämställdheten dags för oss män prata om det #manto

här finns lite fakta och läsa !
 
https://nck.uu.se/kunskapsbanken/amnesguider/sexuellt-vald/man-som-valdtaktsoffer/?fbclid=IwAR1SiknRxFcSpg6Ainy-8aPUVDWJNguDB5X-EAvQ1FOFuKyAnk0hFlQfthY
 
 
https://giftigarelationer.com/2020/11/19/nar-narcissisten-ar-en-kvinna-intervju-med-peter-martyrrollen-var-ett-effektivt-vapen-hon-anvande/?fbclid=IwAR2gkHPPCZGw4Y0ZcEWJgi3Su46Gk32_RqC91bnEycqJKfAx6lC2fsPTArU
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: