dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

SLUTA VÄNTA - BLI AKTIV I PP

SLUTA VÄNTA - BLI AKTIV I PP 🙂
Det är dags göra skillnad nu! var med och skapa en
lokalförening och säg att du vill bli aktiv. Enklaste sättet att kontakta andra pirater ,din i stad är att skriva till dem här på Facebook. Leta reda på närmaste lokalförenings FB-sida och skriv!
,men kom håg håll avstånd när man träffas möte.
du kan också delta i Digital pirat fika du kan
och 1: Installera programmet Mumble
mumble.piratpartiet.se
Bilden kan innehålla: en eller flera personer, personer som står och utomhus, text där det står ”SLUTA VÄNTA BLIAKTIV PIRATPARTIET”

8Johan Roos Tibbelin, C Magnus Berglund och 6 andra
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: