dj-datavirus627

Välkommen till min värld full av händelser utifrån mitt perspektiv. Jag har en annorlundahet som är min styrka. I min blogg kommer jag att dela med mig av mitt sätt att tänka på och hoppas att kunna förändra världen till en mer förstående plats.

jag röster inte på sd kommer inte göra häller för jag är pirat

jag röster inte på sd kommer inte göra häller för jag är pirat
att Eskilstuna-Kuriren skribent uppmanar våld mot politiker tycker jag faktiskt har förbrukat sin rätt att vara kvar på en tidningen för sånt här hör inte hemma på en liberal tidning det odemokratisk ditt uttalande alex voronov har gjort ,om är riktigt är liberal då ser man till , att ha bra tonläge mot sin talare fast det delar inte samma Åsikter då ska man bemöta med respekt men några vissa i vänster tar sig friheter att dansa in våldsmonopol för att korrekta sätt att ha tonläge meningsmotståndare - 🙂 klart man ska rätten till yttrandefrihet på internet men är offentlig person det ska ta mer ansvar för sin handlingar för detta är olämplig  https://twitter.com/alexvoronov/status/1343270422079549440
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: